Інформаційне повідомлення
Харківська обласна рада повідомляє про продаж за конкурсом об’єкта спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області – цілісного майнового комплексу РЯТУВАЛЬНОЇ СТАНЦІЇ "ЖОВТНЕВИЙ ГІДРОПАРК", що перебуває в оренді фізичної особи - підприємця Куплєвахської Ірини Миколаївни та розташований за адресою: м. Харків, пров. Керченський, 7-А.
Назва об’єкта: цілісний майновий комплекс.
Адреса об’єкта: Харківська обл., м. Харків, пров. Керченський, 7-А.
Балансоутримувач: код ЄДРПОУ 2926200149, фізична особа - підприємець Куплєвахська Ірина Миколаївна; 61146 м. Харків, вул. Блюхера, 23, корп. В, кв. 99.
Вид діяльності за КВЕД: послуги індивідуальні інші, н. в. і. у. (96.09.1).
Кількість та склад робочих місць: 2 (середньооблікова).
Відомості про об’єкт: нежитлові будівлі: рятувальна станція, літ. «А-2», загальною площею 122,1 м2; прокатний пункт, літ. «И-1», загальною площею 110,1 м2; ангар, літ. «Б-1», загальною площею 19,2 м2; «Бікс», літ. «В-1», загальною площею 30,0 м2; склад металевий для зберігання фарби, літ. «Г-1», загальною площею 3,1 м2; альтанка, літ. «Д-1», загальною площею 23,8 м2; бензосховище, літ. «Е-1», загальною площею 4,1 м2; склад металевий для моторів, літ. «Ж-1», загальною площею 5,1 м2; туалет, літ. «З-1», загальною площею 1,2 м2, основні засоби – 3 одиниці (елінг металевий, інв. № 10310011; огорожа № 1, ворота № 2, хвіртка № 3, інв. № 10310001; котел КЧМ-3, інв. № 10300002).
Відомості про земельну ділянку: земельна ділянка окремо не виділена. Питання подальшого землекористування покупець вирішує самостійно, з урахуванням умов продажу об’єкта.
Ціна об’єкта приватизації, згідно з незалежною оцінкою, яка була виконана Українсько-Російською товарною біржею, складає 100 191,67 грн., без урахування ПДВ; 20 038,33 грн. – ПДВ.
Початкова ціна об’єкта з урахуванням ПДВ – 120 230,00 грн (сто двадцять тисяч двісті тридцять гривень 00 копійок).
У тому числі:
№ з/п |
Показник |
Вартість грн без ПДВ |
Необоротні активи |
|
|
1.1. |
Нерухоме майно |
99333,34 |
1.2. |
Рухоме майно |
858,33 |
|
Вартість ЦМК, грн. без ПДВ |
100 191,67 |
Умови продажу та експлуатації об’єкта:
- Сплатити реєстраційний внесок для участі в конкурсі у розмірі 17 грн (сімнадцять гривень 00 копійок).
- Сплатити конкурсну гарантію для участі в конкурсі (заставу), що складає 10 відсотків від початкової ціни об’єкта приватизації.
- Внести податок на додану вартість від суми сплаченої учасником конкурсу гарантії (застави) протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту нотаріального посвідчення Договору купівлі-продажу.
- Сплатити ціну продажу об’єкта з урахуванням ПДВ протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу. У разі несплати коштів протягом зазначеного строку покупець сплачує на користь продавця неустойку в розмірі 20 відсотків ціни продажу об’єкта. У разі несплати коштів згідно з договором купівлі-продажу разом з неустойкою протягом наступних 30 днів договір підлягає розірванню.
- Не відчужувати об’єкт приватизації до сплати його повної вартості.
- Зберігати основний профіль діяльності об’єкта приватизації – станція з надання допомоги потерпілим на водному об’єкті протягом 1 року.
- Зберігати існуючі робочі місця не менше 1 року. Не звільняти працівників з ініціативи власника чи уповноваженого ним органу протягом шести місяців від дня переходу до покупця права власності на об’єкт приватизації.
- У триденний термін після сплати в повному обсязі ціни продажу об'єкта підписати та прийняти за актом передачі приватизований об'єкт.
- Протягом одного року від дня переходу до Покупця права власності на об’єкт приватизації вжити заходів щодо оформлення (переоформлення) земельних ділянок та упорядкувати питання землекористування відповідно до вимог чинного законодавства України.
- У місячний термін з моменту переходу права власності врегулювати питання, пов’язані з платою за землю, укласти договори з юридичними чи фізичними особами, що надають послуги, пов’язані з утриманням та експлуатацією будівель, споруд та прибудинкової території.
- Забезпечити вимоги екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, а також дотримання санітарних, екологічних та протипожежних норм під час експлуатації об’єкта приватизації. Утримувати об’єкт приватизації та прилеглу територію в належному санітарно-технічному стані.
- Сплатити Українсько-Російській товарній біржі витрати за проведення незалежної оцінки об’єкта продажу, в розмірі 2500,00 (дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) грн з урахуванням ПДВ, протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу.
- Забезпечити збереження документації, яка була розроблена під час приватизації об’єкта. За вимогою Продавця надавати необхідні матеріали, відомості, документи тощо про виконання умов договору купівлі-продажу, та не перешкоджати у здійсненні Продавцем контролю за виконанням умов Договору купівлі-продажу.
- З метою зняття договору купівлі-продажу з контролю, фізична або юридична особа, що володіє об'єктом, через рік після нотаріального посвідчення Договору та у місячний термін після спливу річного терміну надсилає до обласної ради документи стосовно стану виконання умов договору купівлі-продажу (квитанції, договори, пов’язані з утриманням та експлуатацією об’єкта, інш.).
- Переможцю конкурсу, який відмовився від укладання договору купівлі-продажу об’єкта, грошові кошти у розмірі 10 відсотків початкової вартості продажу об’єкта (застава), внесені учасником для участі в конкурсі, не повертаються. Крім того, Покупець відшкодовує вартість робіт, пов’язаних із підготовкою об’єкта до продажу.
- Зобов’язання покупця, передбачені договором купівлі-продажу, зберігають свою дію для осіб, які придбають об’єкт у разі його подальшого відчуження протягом строку дії таких зобов’язань.
- Подальше відчуження об’єкта (в період дії зобов’язань) можливе лише за умови збереження для нового власника зобов’язань, визначених договором купівлі-продажу, виключно за згодою продавця.
Сплата за об’єкт приватизації здійснюється грошовими коштами.
Ознайомитися з об’єктом можна в робочі дні (крім суботи та неділі) з 09-00 год. по 16-00 год. за місцем його розташування.
Плата за реєстрацію заяви (реєстраційний внесок) у розмірі 17 грн (сімнадцять гривень) та кошти при розрахунку за придбаний об’єкт перераховуються на рахунок Харківської обласної ради № 37180006001412 в ГУДКУ Харківської області, МФО 851011, код за ЄДРПОУ 24283333.
Грошові кошти в розмірі 12 023,00 грн (дванадцять тисяч двадцять три гривні 00 копійок) що складає 10 відсотків від початкової ціни об’єкта приватизації, перераховуються на рахунок Харківської обласної ради № 37180006001412 в ГУДКУ Харківської області, МФО 851011, код за ЄДРПОУ 24283333.
Для участі в конкурсі покупець подає заяву та бізнес-план або техніко-економічне обґрунтування післяприватизаційного розвитку об’єкта, який повинен включати: назву і місцезнаходження об’єкта; відомості про покупця; запропоновану покупцем ціну придбання об’єкта; зобов’язання щодо виконання умов конкурсу; додаткові зобов’язання щодо подальшої експлуатації об’єкта.
Бізнес-план (або ТЕО) подаються в окремому конверті з надписом «На конкурс», запечатаному печаткою учасника конкурсу.
Кінцевий термін прийняття заяв, підтверджуючих документів та бізнес-планів (або ТЕО) - за 7 календарних днів до проведення конкурсу.
Конкурс буде проведено через 20 календарних днів з дня опублікування повідомлення в газеті «Слобідський край», за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 64, 5 поверх, кім. 167, управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради.
Подати заяву за встановленою формою можна в робочі дні (крім суботи та неділі) з 10-00 год. по 17-00 год за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 64.
Документи, які подаються до заяви про приватизацію
(для участі в конкурсі):
а) для всіх заявників:
заява про приватизацію - 3прим.;
перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об'єкт;
документ про внесення плати за подання заяви (реєстраційний внесок);
документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об'єкта;
б) для юридичної особи:
копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) копії установчих документів (копія відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
копія довідки про взяття на облік платника податків;
документ щодо призначення керівника;
документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом);
рішення уповноваженого органу про участь у приватизації.
в) для фізичної особи (фізичної особи - підприємця):
ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
довідка органу державної податкової служби про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
копія довідки про взяття на облік платника податків (для фізичних осіб - підприємців).
Одержати додаткову інформацію можна в управлінні з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради, тел. для довідок:
(0572) 05-32-65.
Начальник управління
з питань комунальної власності
виконавчого апарату обласної ради М.П. Бур’янова